Retour & Klachtafhandeling

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@intershades.nl. Wij doen er alles aan om uw klachten te verhelpen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retour

Retour sturen is alleen mogelijk indien er door Intershades niet aan de bestelling is voldaan. Onze leverancier zal dan voor een retourbon zorgen die u via de e-mail ontvangt, hierna zal onze transporteur de bestelling retourneren.

Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

De waardering van www.intershades.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 37 reviews.